Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Dobry
tytuł
świetnej
treści

Przewiń w dół, aby poznać wszystkie owocne sekcje artykułów, które możesz wykorzystywać w swoich publikacjach.

Autor Tekstu

Stanowisko autora.

Streszczenie:

 

Tak będzie wyglądać wstęp:
Ma on za zadanie wygrać kolejne 60 sekund uwagi…

W internecie każdy z nas chce szybko zyskać pewność, że ma do czynienia z treścią wysokiej jakości. Dlatego tutaj zwięźle przedstawimy sedno, dając odbiorcy ważne powody, aby przewinął stronę w dół i został z nami dłużej.

Spis treści:

Tak będzie wyglądał link do sekcji artykułu.
Kolejny link do ważnej sekcji artykułu.
Jeszcze jeden link do sekcji.

Tak, wygląda nagłówek:

Począ­tek tek­stu walczy o wywołanie woli przeczy­ta­nia reszty. Nawet najlepsze teksty tracą czytelników w miarę rozwoju akcji. Dlatego najbardziej imponujące informacje powinny znajdować się tu.

W tej sekcji możesz przedstawić wyróżnioną myśl dla tych, którzy będą tylko skanować tekst wzrokiem.

Począ­tek tek­stu walczy o wywołanie woli przeczy­ta­nia reszty. Nawet najlepsze teksty tracą czytelników w miarę rozwoju akcji. Dlatego najbardziej imponujące informacje powinny znajdować się tu.

 

Najlepiej rozpocząć od przedstawienia problemu i szybkiego pokazania, że dobrze rozumiemy sytuację, którą czytający stara się rozwiązać. Aby zyskać uwagę musimy też dać gwarancję jego rozwiązania.

“Content Shock” to nazwa występującego dziś zjawiska “przesycenia treściami”. W czasie gdy czytasz ten tekst, do sieci trafi kilkanaście tysięcy artykułów, a do youtube kilka tysięcy godzin nowego video.

Ilość świetnie opracowanych publikacji rośnie wykładniczo. Ale ilość odbiorców i ich zdolność do czytania jest stała

Naszą uwagę w sieci wygrają Ci, którzy rozumieją nas lepiej niż ktokolwiek inny.

W finale dobrze wyglądający tekst posiada trzy cechy.

 

a) Przejrzysty. Wygląda prosto i zdaje jest łatwo zrozumiały.

b) Przyciągający. Skupia uwagę na sednie. Nie rozprasza.

c) Ergonomiczny. Łatwy w odbiorze, nie męczący wzroku.

 

Oto sekcja w której możesz coś porównać. 

Lub zestawić. Wystarczy wpisać wyniki. 

Przykładowe liczba 1:

Wynik numer 2:

Nie używaj długich zdań – długie konstrukcje strasznie męczą. Żadne zdanie nie powinno przekroczyć limitu 150 znaków.

 

Idealny układ dla sieci brzmi:

Jedno zadanie = jedna myśl.

 

Stosuj zdania tak krótkie jak to tylko możliwe. Jedna myśl, powinna mieścić się w dwóch akapitach. Mniej ważny powód, by nie kończyć myśli w trzech akapitach.

 

Zawsze używaj prostego języka. Czytelnik nie powinien zwalniać

tempa czytania nawet podczas czytania zawiłych kwestii.

 

● Strona czynna jest łatwiej przyswajalna niż bierna.

● Czas ter­aźniejszy, jest łatwo przyswajalny.

● Twierdzenia pozytywne są najbardziej sug­esty­wne.

 

Nie wypełniaj tekstu pustą treścią. Lanie wody to zabija uwagę. Upewnij się, że każde zdanie jest w tekście z ważnego powodu.

Wskaźniki, które najlepiej prognozują sukces treści?

Najważniejszy jest oczywiście współczynnik konwersji. Ile osób zrealizowało cel dla, którego stworzyliśmy ten tekst.

 

Ale sekret ukryty jest w czasie. Jeśli koncntrujesz się na wydłużaniu czasu obcowania z Twoją treścią, konwersja troszczy się o siebie sama.

 

Nie oznacza to pisz jak najwięcej. Najłatwiej stracić uwagę odbiorcy nudząc

i lejąc wodę. Gdy tracimy uwagę odbiorcy, tracimy wszystko. Game over.