Dobry tytuł świetnej treści

Przewiń w dół, aby poznać wszystkie owocne sekcje artykułów, które możesz wykorzystywać w swoich publikacjach.

Autor Tekstu

Stanowisko autora.

Streszczenie:

 

Tak będzie wyglądać wstęp:
Ma on za zadanie wygrać kolejne 60 sekund uwagi…

W internecie każdy z nas chce szybko zyskać pewność, że ma do czynienia z treścią wysokiej jakości. Dlatego tutaj zwięźle przedstawimy sedno, dając odbiorcy ważne powody, aby przewinął stronę w dół i został z nami dłużej.

Spis treści:

Tak będzie wyglądał link do sekcji artykułu.
Kolejny link do ważnej sekcji artykułu.
Jeszcze jeden link do sekcji.

Tak, wygląda nagłówek:

Począ­tek tek­stu walczy o wywołanie woli przeczy­ta­nia reszty. Nawet najlepsze teksty tracą czytelników w miarę rozwoju akcji. Dlatego najbardziej imponujące informacje powinny znajdować się tu.

W tej sekcji możesz przedstawić wyróżnioną myśl dla tych, którzy będą tylko skanować tekst wzrokiem.

Począ­tek tek­stu walczy o wywołanie woli przeczy­ta­nia reszty. Nawet najlepsze teksty tracą czytelników w miarę rozwoju akcji. Dlatego najbardziej imponujące informacje powinny znajdować się tu.

 

Najlepiej rozpocząć od przedstawienia problemu i szybkiego pokazania, że dobrze rozumiemy sytuację, którą czytający stara się rozwiązać. Aby zyskać uwagę musimy też dać gwarancję jego rozwiązania.

“Content Shock” to nazwa występującego dziś zjawiska “przesycenia treściami”. W czasie gdy czytasz ten tekst, do sieci trafi kilkanaście tysięcy artykułów, a do youtube kilka tysięcy godzin nowego video.

Ilość świetnie opracowanych publikacji rośnie wykładniczo. Ale ilość odbiorców i ich zdolność do czytania jest stała

Naszą uwagę w sieci wygrają Ci, którzy rozumieją nas lepiej niż ktokolwiek inny.

W finale dobrze wyglądający tekst posiada trzy cechy.

 

a) Przejrzysty. Wygląda prosto i zdaje jest łatwo zrozumiały.

b) Przyciągający. Skupia uwagę na sednie. Nie rozprasza.

c) Ergonomiczny. Łatwy w odbiorze, nie męczący wzroku.

 

Oto sekcja w której możesz coś porównać. 

Lub zestawić. Wystarczy wpisać wyniki. 

Przykładowe liczba 1:

Wynik numer 2:

Nie używaj długich zdań – długie konstrukcje strasznie męczą. Żadne zdanie nie powinno przekroczyć limitu 150 znaków.

 

Idealny układ dla sieci brzmi:

Jedno zadanie = jedna myśl.

 

Stosuj zdania tak krótkie jak to tylko możliwe. Jedna myśl, powinna mieścić się w dwóch akapitach. Mniej ważny powód, by nie kończyć myśli w trzech akapitach.

 

Zawsze używaj prostego języka. Czytelnik nie powinien zwalniać

tempa czytania nawet podczas czytania zawiłych kwestii.

 

● Strona czynna jest łatwiej przyswajalna niż bierna.

● Czas ter­aźniejszy, jest łatwo przyswajalny.

● Twierdzenia pozytywne są najbardziej sug­esty­wne.

 

Nie wypełniaj tekstu pustą treścią. Lanie wody to zabija uwagę. Upewnij się, że każde zdanie jest w tekście z ważnego powodu.

Wskaźniki, które najlepiej prognozują sukces treści?

Najważniejszy jest oczywiście współczynnik konwersji. Ile osób zrealizowało cel dla, którego stworzyliśmy ten tekst.

 

Ale sekret ukryty jest w czasie. Jeśli koncntrujesz się na wydłużaniu czasu obcowania z Twoją treścią, konwersja troszczy się o siebie sama.

 

Nie oznacza to pisz jak najwięcej. Najłatwiej stracić uwagę odbiorcy nudząc

i lejąc wodę. Gdy tracimy uwagę odbiorcy, tracimy wszystko. Game over.